Kläder till tvillingar

Sitter och kikar lite på Tradera, men idag hittar jag inget som faller mig i smaken. Så kan det vara ibland!

Satt och funderade på detta angående kläder till tvillingarna igår kväll. Nu när dom är så små har dom ju det mesta likadant, men sen vill vi ju att dom ska ha sin "egen stil". Hur sjutton ska man hålla reda på vems alla kläder är? haha... Hur gör ni andra som har tvillingar? Om det nu är någon tvillingmamma som läser här. Har ni det mesta likadant, eller inte?

Idag när William är på dagis ska jag ta och rengöra badrummet ingående. Skura varenda liten vrå. Tråkigt, men det måste  ju göras ibland.

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan med min underbara sambo och våra älskade barn. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0