Magknip?

Har haft så sjukt ont i mageen sen igår kväll, hela natten höll det på, som magknip fast 100 gånger värre. När "kramperna" kommer får jag vika mig dubbelt. Kan det ha att göra med blödningarna? Att nått är fel? Det är mycket kraftigare än eftervärkarna jag haft, så jag tror inte det ä0r det. Får nog ringa och kolla upp det.

Idag är det sooool ute, synd att man inte kan njuta av den pga denna jädra smärta.
Får hoppas det går över under dagen, vi ska ju till BVC sen. Ska bli spännande att se hur mycket tvillingarna väger och så nu, jag tycker dom har växt massor! Iaf på längden, Isabelle har nog snart växt ur sina 50-kläder.

Nehe, nu ska jag lägga mig på sofflocket ett tag.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0