Någon som känner sig manad?

Idag måste hela lägenheten storstädas. Och jag är just nu inne i en såjävlalesspåattstädaperiod. Någon som har lust att städa? hehe.. Skulle inte tro det va. Det är bara till att bita ihop och se glad ut.

Linnéa har blivit ett matvrak på nätterna, ska ha mat ca varannan timme. Får hoppas det är en övergående period, orkar inte i längden haha.. Isabelle äter oxå lite oftare nu på nätterna, ca var 3-4 timme. Kanske är dom inne i någon tillväxtperiod. Det märker vi om en vecka på BVC. Vi behöver inte gå dit varje vecka eftersom dom växer och frodas så bra =)

För William är det mer hörntänder på väg. Händerna är ständigt i munnen och han blir sur för minsta lilla. Det är inte lätt att vara liten!

Nej, nu ska jag ta mig lite frukost. När tvillingarna ätit upp ska vi nog ge oss ut på en promenad hela familjen. Ingen sol ute (än), men skönt med frisk luft!  

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag är inne i exakt samma period, samma sak med tvätten :( Skönt att tjejerna växer och mår gott =)

Kram

2009-03-30 @ 15:25:19
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0