Sa jag utvilad?

Haha, nu känner jag mig helt förstörd. Kanske sov man för mycket inatt istället, därför man är så trött? Är ju van att inte sova så mycket nu för tiden..

Jaja, väntar på att Pontus och William ska komma hem, dom for iväg till affären. Såg nu att klockan redan är 18?! Det är ju så ljust ute nu, så man tänker inte på att det är så sent, haha.. För bara några veckor sen var det ju kolsvart ute vid den här tiden.

Jaha, imorgon bär det av till IKEA.
Mamma och pappa ska ha barnen. Dom är så söta, mina föräldrar, dom vill träffa sina barnbarn hela tiden och trots det ska man skicka bilder. När jag blir mormor/farmor (Om?) så ska jag bli precis som mamma och pappa. Kunde inte fått bättre mormor och morfar till våra barn. Dom är helt underbara. För dom är deras barnbarn, alla 3, allt. Det är så det ska vara =)

Nehe, nu ska jag plocka lite i köket innan pojkarna kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-27 @ 08:10:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0