Snart

På torsdag kommer bror min ut med sin kompis som ska titta på vår diskmaskin, se vad som behövs för att installera den, äntligen! Som vi har väntat, ska bli så skönt att slippa stå med disken vareviga dag. Nej, jag är inte lat, men tiden varje dag vid disknänken lägger jag hellre på barnen!
Ang. maskiner så skulle vi behöva ny tvättmaskin =/ För att våran ska starta måste vi sparka igång den, haha.. Tror inte det håller i längden =)

Även fast tjejerna vaknat några gånger inatt, så känner jag mig ganska utvilad för en gångs skull. William har heller inte vaknat inatt, han sover så gott. Åh, vad jag längtar tills dom små oxå sover hela nätterna! =) Än är det ett tag kvar, men tidsnog =)

I eftermiddag ska kanske jag och William ner till stan med mamma, det hanns inte med igår. Hon skulle shoppa lite åt sina barnbarn ;)

Nehe, ska ta och läsa tidningen och dricka upp kaffet här innan William vaknar. Tvillingarna sover nog någon timme till.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Hittade din söta sida, genom Therese Änglamamman :O)

Vilka ljuvliga små flickor, och en ljuvlig grabb du har!

Lycka till!

2009-03-10 @ 12:43:40
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0