Solen stiger upp även idag

Det ser ut att bli soligt idag igen! Så underbart, man får passa på att njuta, hörde att det skulle komma snö nästa vecka!?

Igår var en bra dag med mycket att göra. Pontus och William åkte och handlade på morgonen, då skulle jag passa på att städa lite men nej nej. Isabelle och Linnéa skulle ha uppmärksamhet HELA TIDEN haha...
Sen kom ju paketet vi skckade efter.. Kan ju säga att regnkläderna som William fick såg ut att pasa en 3-åring, även fast det var hans storlek.. suck.
Men han fick ha ett av ställen på sig iaf när vi var ute på långpromenad, och så farligt såg det väl inte ut. Jackan hängde förvisso nere vid knävecken, men iaf =).
Ja, vi var ju som sagt ute på en promenad, och William var sur sur sur nästan hela vägen. Tror han har mer tänder på väg, för han har sovit oroligt flera nätter nu, vart lite gnällig och så. Hur ska alla få plats?? Han har ju redan 16 stycken små vita som slåss där inne.
Kvällen spenderades framför tvn, vi tittade på Så ska det låta och sen Världarnas krig.

Jaja, idag är en ny dag. Pontus och farfar ska byta stötdämparna på vår bil, dom började spöka när det var så kallt ute. Skitgrejer, köpte nya för ett halvår sen och ändå går skiten sönder?
Under tiden ska William va hos mormor och morfar, så jag får lite quality time med flickorna. Det behövs eftersom William blivit så himla mammig. Han ska sitta i mitt knä hela tiden.

Nej ni, nu ska jag fylla på kaffemuggen och koppla av lite innan barnen (alla 4, haha) vaknar till liv.


Isabelle inviger babygymmet


Linnéa somnade så fort jag la ner henne


Isabelle ville inte vara sämre =)


William fick inte plats hos syrrorna,
så han la sig på golvet


Och här snor han morsans glass, busungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0