Vad är det för fel på mig?

Vaknade upp vid 5 inatt av den där skumma känslan igen.. Gick upp till toan och det kom en till stor klump blod.. Vad sjutton är det för fel på mig? Detta kan ju inte vara normalt! Som tur var blödde jag inte lika mycket efteråt som sist, det kom lixom bara den där klumpen, sen fortsatte det blöda "normalt".
Men tänker inte göra mig besväret att åka upp, dom säger väl som sist, "det är ingen fara". Inte fan tänker jag betala 300 till för det svaret...

Glömde ju förresten skriva igår att jag skäms för Sverige. Pratar om melodifestivalen.. Jag tänker inte titta på eurovision, vilken flopp..

I eftermiddag ska William vara en stund hos sin mormor och morfar. Då ska Pontus åka iväg och fiska och jag ska passa på at tstäda, om flickorna sover vill säga =)

Nehe, om vi skulle klä på oss och barnen och gå ut på en promenad? Det är ju inte lika härligt väder som igår, men skönt att komma ut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Efter att jag gjorde en abort, så fick jag stora problem med blödningar. Låter som dina. Jag kunde inte skratta, för då kom det blodklumpar stora som femkronor(Minst), jag kunde intehosta för då kom det ochså, osv.. Jag hade det så i ca 2 månader efter aborten, till sjag fick blodstoppande tabletter utskrivet.



Första gångerna det hände, så åkte jag ju naturligtvis in till akuten. Vaknade en morgon och hela sängen var full med blod. Jag var alldeles kritvit i ansiktet, var nära att svimma. Kunde inte stå 2 sek, så Björn fick föra mig ut till bilen. Jag var liggandes i några dagar, för stog jag upp så bara forsade det. Läkarna envisades om att det var normalt, men det kände jag ju att det inte var..



Så efter mkt om och men, så fick jag blodstoppande tabletter då. När jag sen slutade äta dom, kom blödningarna tillbaka. Sen rätt som det var så var det bara borta..



Jag tycker du ska prata med läkarna och kräva att dom kollar upp det. Och att du kanske kan få blodstoppande.



KRAM!!

2009-03-16 @ 09:08:55
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag klumpar oxå fortfarande, men nu är det små klumpar och blödningarna är normala.

Visst hade du två moderkakor? Då borde det väl vara dubbla sårytor som ska läka va?

Kram

2009-03-16 @ 10:46:56
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: //E

ja fick så där när Kimberly hade fötts ja ringde upp men de sa att det inte va nån fara men då pratar vi stor klump me blod som kom när ja gick på toa å det hände väl några ggr å ja va lika rädd varje gång det kom för som sagt det va inga små klumpar som kom men ja åkte aldrig upp utan de sa att det kunde bli så men känner du att du mår dåligt eller liknande så ska du nog åka upp för säkerhets skull för din egna hälsa!!

2009-03-16 @ 21:15:48
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0