Vi är bortbjudna

Godmorgon!

Natten var inte som igår precis, Linnéa har vaknat 3 gånger för mat. Hon är ett riktigt litet matvrak. William vaknade vid 2. Så idag är man lite trött..
Pontus vaknade oxå av en "mardröm" att jag skulle lämna honom. Så han frågade ut mig och förklarade hur mycket han älskade mig. Älskade hjärtat, jag ska aldrig lämna dig, du behöver inte vara orolig =)

Idag är vi bjudna på lunch hos mamma och pappa. Får hoppas vi kommer iväg i tid, är ju svårt nu med dom små då dom äter lite närsom, hehe.

Sen består dagen av lite plock och TVÄTT. Tvättmaskinen går varm här hemma nu för tiden vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Titti

Hej hej! Kikar bara in och morsar!! Ni gör det bra får jag säga...Jag är ju bortskämd av att ha "stora" barn nu! Självgående liksom :) Men söta är de!! Ha det bäst!! /Titti

2009-03-15 @ 10:07:42
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0