William 19 månader

Idag blir William 19 månader, grattis gubben =)
Han fick förövrigt ännu en tand igår, så nu är det 14 stycken gaddar som slåss om plats där inne haha.

Lite sämre natt idag, flickorna somnade runt 22.30, vaknade 01.30 (fast då hade Isabelle hunnit vaknat en gång innan oxå), och sen vaknade de igen 05.30. Nu sover de så gott. Men man ska inte klaga! De är ju bara en vecka, vissa har det mycket värre..

Idag ska vi förresten på återbesök på BB. Dom ska vägas och så. Får se vad dom säger, om dom tycker dom är gula. Jag tycker Linnéa blivit gul, men jag vet inte. Tycker det är svårt att se. William var ju jättegul, honom syntes det ju verkligen på.

Ska väl ta och göra nått åt designen på bloggen oxå, men när sjutton ska man ha tid? haha.. 3 barn kräver mycket jobb =) Ända tiden jag sitter här nu är när jag pumpar, då får man passa på ;)

Jaja, ska ta mig lite mer kaffe, hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Tack så mycket. Hon blir 1½ år nu i mars =)

2009-03-04 @ 16:07:30
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0