Det regnar...

och regnar, och regnar... Nu vill jag ha lite sol, tack!
Marken är helt gul av all pollen som regnet dragit med sig. Ser inte vackert ut.

Igår var en relativt lugn dag. Pontus jobbade lite, och mamma kom hit och höll mig sällskap med barnen under tiden. Vi åkte till BVC, och lite sånt.

William ska äntligen få gå till dagis. Gud vad han tjatar på helgerna, "barna, barna, barna" "bygga, barna, bygga", haha.. Han är för jädra go.
Han har börjat konversera massor nu, och nu är det inte längre "mamma där" bil borta" osv. Nu är det "mamma är där" "bilen är borta". Så himla kul att se, han utvecklas för varje dag, alltid är det nya ord. *stolt mamma*

Och Isabelle och Linnéa charmar allt och alla med deras leenden och skratt.

Åh, vilka underbara barn vi har!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vänta på att resten av huset ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0