En regnig morgon

Usch vad det pissar ner. Kallt är det också. Sommar, kom tillbaka!

Idag kommer morbror min över och kopplar in vår nya tvättmaskin. Äntligen kan vi tvätta här uppe igen! Är så himla less på den där tvättstugan, folk som inte städar efter dig så det första man får göra när man kommer ner är att städa efter andra, att folk inte respekterar andras tvätttiden osv osv.

Måste ta en sväng till babyproffsen också och köpa nya flaskor till Isabelle och Linnéa. Men vem vill ut och fara i det här vädret? Skulle behöva köpa några nya blommor till balkongen också, får se om man hittar några..

Hade ett viktigt samtal med två personer igår, jag hoppas det går vägen. Vi har bollat fram och tillbaka och verkligen tänkt till. Ja, jag tror vi kör på det...

Dax för kaffe!

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad trist med regn. Här i norrland har vi för dagen sol å varmt,peppar-peppar...Hoppas du får en bra dag iallafall!!

2009-05-28 @ 12:04:28
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Anonym

Ja, det kommer det säkerligen göra. Hoppas det vänder inom en snar framtid!



Tack :-) Jo här är det bara bra, hoppas allt är bra med er ochså?



Ska prata med Björn om Kålmården ikväll tänkte jag, när han kommer hem.



Kram!

2009-05-28 @ 18:47:26
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0