Glass i stora lass

Godmorgon!

Idag vakna vi tidigt, jag och Pontus alltså. Kl 5!! Barnen sover så skönt fortfarande. Varför vaknar man då så tidigt? Suck..

Igår tog vi en promenad i det härliga vädret bort och köpte glass. William grisade ner hela vagnen, då han absolut skulle äta själv. Han har en stark vilja, hehe..
På kvällen åkte jag iväg och hälsa på Sandra en sväng. Kikade på hennes lilla stuga, jättemysig var den! Blev massa snack och tiden drog iväg.
Kollade lite till och från sen på esc, sammanlagt kanske 10 min, haha.. Så intressant var det. Vet inte ens vem som vann, men jag gissar att det inte var Sverige iaf.

Idag blir en lugn och skön dag, har ingenting inplanerat för en gångs skull. Men det blir väl lite plock och så som vanligt. Skulle behöva handla hem lite mat oxå. Så skulle det ju vara bra om vi fick tillbaka pengar som folk är skyldiga oxå.. Blir så trött på det. Kan man resa bort och grejer, då har man fan råd att betala tillbaka sina skulder.
Just ja, ska leta tyg oxå. Mormor ska sy nua gardiner till köket (till oss alltså). Önskade mig det i födelsedagspresent, perfekt ju =) Men då måste man ju ha ett fint tyg oxå..
Så har jag budat på en Mors dag present till mamma på Tradera nu, hoppas hoppas jag vinner. Vi har en sån, och vet att den skulle vara perfekt hos mamma och pappa =)

Nehe, nu svamlar jag bara, ska gå och pussa lite på hjärtat och vänta på att barnen ska vakna så man har nått att göra =)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja, det där med skulderna håller jag med om, det är inget roligt..



Söt han är när han äter glassen, fasters kille :-) MÅste ses snart!!

2009-05-17 @ 10:00:58
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Titti

Hej! Jag har åxå en "egen sömmerska" ;) Min mamma är bra å sy så hon får sååå gärna göra det.Jag bara kan inte...Handarbetesgenen hoppade över mig...Oooops...Hoppas ni har en härlig dag!!

2009-05-17 @ 16:34:59
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0