God mat och sällskapsspel

Hallå!

Dagen igår började bra, alla barn var på topphumör. Kunde inte bli bättre.
Vi donade och fixade lite här hemma, och lekte med barnen.

Runt 15 kom mamma och pappa och hämtade alla tre, dom skulle sova där. Dom hade vart och kollat på fotboll (bror spelade) och allt hade gått jättebra.

Vid 19 kom bror och Sara hit, var riktigt trevligt. Vi åt gott och spelade lite spel. Så det kan låta och Alias. När vi spelade det sista fick vi många goda skratt, haha.. Man blev väldigt stressad och ibland blev det lite fel, hehe... En mycket trevlig kväll!

Nu har vi rpecis vaknat här, ska dricka lite kaffe och så innan mamma och pappa kommer med barnen (vi kommer ju ingenstans, haha).
Pappa och Pontus ska bogsera hem vår bil till farfar idag, får verkligen hoppas dom kan laga den idag, eftersom jag ska jobba imorgon. Annars får man hoppas på att vi får låna farfars volvo. Usch och fy, jag skulle aldrig klara mig utan bil och körkort!

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tänkte passa på att tipsa om de 2 tävlingar jag har pågående i min blogg just nu, var gärna med - finfina priser i potten! kram

2009-05-26 @ 10:31:52
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0