Helg igen

Godmorgon!

Idag var vi uppe med tuppen, både Pontus och jag. Han är iväg och fiskar en stund nu medan barnen fortfarande sover.
Jag sitter och kikar lite på Tradera.

Vi funderar allvarligt på att byta ut Volvon nu. Mot en 7-sitsig. Om vi nu lyckas hitta nån i samma prisklass, eller nästan. Har inte råd att slänga ut hur mycket som helst ju. Vi hittade en igår, men har inte fått svar en så den kanske inte finns kvar. Det skulle ju vara vår vanliga tur.

Idag blir det tvättstugan igen. Usch och blä. Det tar så mycket tid att springa där nere. Tid som man kunnat ägnat åt barnen istället. Men, snart hoppas jag, får vi en ny maskin hit upp. Saknar att kunna tvätta när man vill.

Nehe, nu blir det lite påfyllning av kaffet, sen fortsätta kika lite på Tradera.


Kommentarer
Postat av: Tezz

Tradera är toppen, både att köpa och sälja på. Brukade handla massor där när mina killar var bebisar :)

2009-05-18 @ 13:17:03
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0