Landet!

Oj, vilken tidig morgon det blev idag! Flickorna vaknade för "nattmaten" (kanske får börja kalla det morgonmaten) för ett litet tag sen, nu har dom knoppat in igen och självklart har man då piggat på sig lite så man inte kan somna om. Pontus passade på att åka iväg och fiska lite.

Idag (och resten av helgen) har dom lovat toppenväder, och det är det redan! Inte ett enda moln. Så i eftermiddag tar vi vårt pick och pack och åker ut till landet! Tanken var väl att vi skulle sova kvar, men så blir inte fallet. Jag och bror börjar jobba redan runt 7-7.30 imorgon. Blir en lång dag, men lördag = bra betalt =) Pengar tackar man ju aldrig nej till precis. Är glad att jag orkade sätta igång med jobbet så pass snabbt, lite extra pengar gör sig bra nu i sommar. Dels tvillingarnas dop här i juli och sen fyller ju William 2 år i augusti! Shit, vart tog tiden vägen??

Igår fick vi hem barnens superfina bodysuits från Villervalla. Åh, vad jag älskar dom! Underbart mjukt tyg och jättefina.

Nu ska jag kika runt på lite bloggar och så.
Hoppas ni får lika fint väder som vi har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0