Lördag.

Angående mitt inlägg i förrgår, så har vi nog nästan bestämt oss nu.. Men, vi är inte helt hundra, därför väntar jag lite med att berätta vad det gäller =) Måste ju hålla er på sträckbänken lite, hehe. Nej då, men som sagt, vi vetännu inte hur vi ska göra. Mycket att tänka på.

Nu är i alla fall min och älsklings kryssning bokad och betald! Den 20/6, i år igen. Gubben tycker det ska bli som en tradition, att vi åker midsommardagen haha. Ja, vi får se! Ska bli spännande att se hur det går för mor och far, som ska ha alla 3 barnen =) Men det kommer gå jättebra!

Dopet är ju också bokat och klart, bara inbjudningarna som ska skickas ut här i veckan. Synd att det inte fanns tid i "vår" kyrka bara. Men den vi ska ha i blir ju kanon, den är jättefin, och jag själv är också döpt där.

Nehe, nu ska jag passa på att städa av lite medan Pontus och William är iväg. Lättare att städa när man inte har ett litet yrväder som far kring =P










Kommentarer
Postat av: Milton

Vilka fina bilder! Hoppas ni får en trevlig kryssning!! :) Kram och hälsa alla!

2009-05-09 @ 13:00:48
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0