Mors Dag

Godmorgon!

Inatt måste jag ha sovit väldigt tungt, jag vaknade inte ens när Linnéa vaknade inatt för mat. Tur att Pontus vaknade =P

Idag är det Mors Dag, och inte fick man nått kaffe på sängen, haha.. Men fick iaf kaffe serverat här vid datorn av Pontus. Åh, vad jag längtar tills barnen blir lite större, när dom börjar göra teckningar och egna saker till en på t.ex. mors dag. Såna presenter är ju 1000 gånger mer värda än t.ex. ett kläderplagg eller nått.
Mamma ska iaf få en superfin present av mig och bror, synd bara att hon valt ut den själv =) Inte kul när man vet vad man ska få ju hehe. Vi ska dit och grilla till middag, ska bli gott!

Förresten, nån som kan tipsa om en snygg tapet? Vi är i tankarna att tapetsera om ena väggen i köket någon gång i sommar. Någon ljus med lite diskreta mönster i tror jag blir bra. Men det finns ju sååå mycket att välja på. Så vill jag tapetsera om Willes rum, men det känns helt onödigt eftersom vi bara hyr. Jag vill ha ett eget hus! Ha allt precis som man vill, inte tänka på att det är att kasta pengarna i sjön, vilket det är lite med hyreslägenheter.

Jaja, nu ska jag pussa lite på Isabelle och Linnéa, dom ligger och sprattlar hej vilt på golvet, och snackar med varann. William sömntuta har inte vaknat än.

Grattis alla mammor på eran dag =)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tävlingen i samarbete med Tuffa Tilda är nu avslutad - var det du som vann? Kika in och titta, och tävla gärna igen i min nystartade tävling i samarbete med Lilla Barnkammaren! kram

2009-06-01 @ 09:58:07
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Tyvärr finns inte solsufletten till tvillingvagn, men jag ska absolut tipsa Annika om att det efterfrågas :)

Jag använder mig av susnet.se för att se vilka som besöker min sida!

Hoppas att din morsdag blev härlig och att du haft en bra dag!

Kramar

2009-06-01 @ 14:32:31
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan! (: Tackar så mycket. Lucas vägde 2675 gram & Liam vägde 2335 gram. Vissa läkare säger enäggs och vissa tvåäggs! =) Men det återstår väl att se när dem blir äldre. Jag tycker dem ser ut som enäggs! =)Hihi vad gulligt.



Guuud så fina små tjejer! Hur söta som helst ju=)

Fick du föda vanligt eller gjorde du Kejsarsnitt?

2009-06-01 @ 19:10:09
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0