Om man ändå var rik



Tänk om man var rik så där snuskigt rik. Har suttit och tittat runt i olika barnbutiker på nätet, och hittar vekligen hur mycket som helst! Men inget klickades hem. Åh, tänk att ha en månadslön på sisådär 100.000, hehe... Inte illa, men antar att det skulle bli lite tråkigt i längden. Eller inte =)

Igår var jag iväg med mor min på dagen. Vi besökte först TunaPark, där hon shoppade lite till barnen =) Jag var duktig och höll i pengarna, det ända jag köpte var en varsin ny mössa till Isabelle och Linnéa. Bilder på dagens inköp kommer sen =)
Sen åkte vi och handlade mat, shit vad dyrt det blivit. Dumt att dom sänker matpriserna istället för att höja, nu när det är tuffa tider. Men men.. Bensinen kan vi ju också snacka om, 12.39 kostade den när jag tankade igår?!? Svindyrt ju... 

Sen hade vi en mysig eftermiddag ute, jag, Pontus och barnen. Efter en störtskur begav vi oss bort och köpte en glass. William var helt fascinerad över den stora GB glassgubben som stog där, gubben fick både kramar och pussar hihi.
Sen knallade vi bort till Williams dagis och lekte lite i lekparken. Tur det är så nära, för lekparken på vår gård är sååå tråkig. På dagiset däremot, där finns mycket skoj =)
Och kan ju säga som så, att vi hade jäkla tur med vädret. Vi bestämde oss för att gå hemåt eftersom det såg lite mörkt ut och det hade börjat åska. När vi precis svänger in till vårt hus, då öppnar sig himlen och det börjar VRÄKA ner. haha...



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0