Ska vi orka?

Godmorgon!

Idag ska jag ringa ner till hyresvärden och gnälla som aldrig förr, hehe... Intressant va?
Det bor en snubbe mitt emot oss som har typ 4-5 bilar på gatan och kör som en dåre här utanför. Han står och gasar med sina söndertrimmade bilar, senast igår kväll runt 23! Här om veckan stog han och gasa så det bara rök om bilen, röken måste synts flera km härifrån. Våra barn har vaknat ett X antal gånger av hans idiotbilar som låter som jag vet inte vad. Fattar han inte att detta är ett barnområde? Att kl 23 ska det vara tyst och man ska inte störa grannarna. Suck!

Idag när William är på dagis ska vi försöka orka börja rensa ur förrådet. Om vi orkar vill säga, det är hur mycket skit som helst där nere. Men vi måste, så vi iaf får in Williams vagn där.

Nehe, nu vaknar min kära son hör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0