Sovande barn

Det är nått speciellt med sovande barn, jag älskar det. Det ser så himla rofyllt ut. Inga bekymmer i världen. Det är ju för sött!

Jag har fått tillbaka min morgonpigghet igen! Flera dagar nu har jag vaknat innan barnen, runt 5.30-6. Tycker det är underbart att få den här lilla stunden innan alla vaknar för mig själv. Bara sitta, koppla av. Allt är lungt och tyst. Det behövs för att orka med dagen sen =)

Måste ju erkänna att jag är så glad att vi inte tog det där huset. Nog för att det var underbart fint, hela 180 kvm! Men, för William skull är jag så lättad att vi blir kvar här ute. Han älskar sitt dagis, och jag vill att han ska ha den tryggheten kvar. Ja, jag vet att små barn anpassar sig fort, jag har själv gått på 3 olika dagis, men jag är lite larvig när det kommer till att byta dagis på William. Visst, det kanske händer i framtiden, vem vet! Men just nu känns det bara skönt att vi inte gjorde det.

Nehe, nu ska jag ta tag i lite måsten innan barnen vaknar!


Både jag och William njöt av vår långpromenad igår kväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0