Våran valborg

Gokväll!

Våran valborg var helt okej! Gick ner till grannarna runt 18, vi var 4 familjer = massa barn haha.. Full rulle med andra ord. Grillade lite grillspett och satt och snackade.
Sen var meningen att vi skulle upp till brasan, Maria och co tog med William i vagnen och gick med fackeltåget, jag och Pontus tog bilen upp med flickorna. Men parkeringen var jättelångt bort från brasan, och vi hade inte med vagnen till flickorna för vi hade tänkt sitta med dom i bilen. Så jag tog med flickorna och åkte hem, så stannade Pontus och William kvar och såg på brasan.

Synd att jag missa brasan, men det gör mig inte så mycket. Huvudsaken William fick se den =)

Nu ska vi se på Så ska det låta, får skriva mer sen!

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej! Jodå,helt OK. Fast man skulle ju upp å jobba så det var lugnt.Kan dock inte säga samma sak för sambon...Han har inte det där "tackdetärbra" chipet..Måste ha ramlat bort på nåt sätt..Men jag ställde väckarklockan åt honom innan jag for på jobbet ;)

2009-05-02 @ 08:19:31
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0