Vi hoppas

Godmorgon!

Snälla, säg att det går vägen för oss denna gång.. Det måste, måste, måste gå! Håll tummarna för oss, så berättar jag senare när vi fått besked.

Gårdagen var grå och trist, det regnade, regnade regnade. Framåt kvällen drog åskan förbi och det dundrade på ordentligt. Så idag är luften frisk och fräsch =)

Jag och William var med mamma och köpte lite skor igår oxå. 2 par till mig (mycket välbehövligt) och 1 par skitsnygga jumpapjucks till William.

Nu springer William runt här och lever rövare, förstår inte att man kan vara så morgonpigg =) Själv orkar jag knappt hålla ögonen öppna.
Om 2 timmar är det dax för dagis, då jädrar ska det storstädas här. Ska rensa hela lägenheten på krimskrams, och packa ner i kartonger och ställa upp på mamma och pappas vind. Vi har för mycket grejer, helt klart. Blir en tripp till Ikea sen någon gång framöver för att inhandla lite nytt. Vi känner att lite förändring skulle sitta fint just nu.

Glömde förresten berätta, igår sov Isabelle HELA natten =) Inte illa inte. 8-9 timmar låg hon och knoppade, lilla gumman. Linnéa var oxå jätteduktig, hon vaknade en gång runt 5, men rörde knappt maten innan hon somnade om igen.

Nehe, nu ska jag busa med vår vilda son här!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag håller min tummar :-)

Skönt att tjejerna sover bra, det har Alfred också börjat med nu.

Hoppas ni får en härlig dag solen!

Kram

2009-05-06 @ 07:39:39
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj nu blev man ju nyfiken? ;)



jodå, det är väl under kontroll här. du själv då?

2009-05-06 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0