Aloe Vera party

Ikväll har jag vart på Aloe Vera "party" hos Catta. Tog cykeln dit, fi fan vad kallt det var! Nåväl.. Köpte på mig 2 saker iaf. En lotion som jag hoppashoppashoppas ska bita på Williams torrutslag han får så här på hösten/vintern. Ingen annan salva har hjälpt, inte ens kortisonsalvor. Så blev det ett lypsyl till hjärtat, han är ju typ beroende av dom.

Ska strax gå och knoppa, ögonen börjar gå i kors. Men först ska jag kika runt lite på blocket efter lite saker vi är i behov av. Får väl hoppas man hittar nått =)

Hoppas ni haft en bra dag!?
Må väl!


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

Tack så jättemycket Malin! Visst är det fånigt, men jag försöker leva efter det där att "man ska välja sina strider".

Bara försöka hålla humöret uppe, och det är ju betydligt enklare när Ludde är hos mig!

KRAM!

2009-11-23 @ 21:49:23
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

de där salvorna är de bästa jag provat om de är samma som jag tror... använder de jämt och de är feta så de borde bita, min hy blev bra efter ett tags användning.. puss helene

2009-11-25 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0