En vecka kvar..

Godmorgon!

Blev en tideig morgon idag, kl 6 gick jag upp. Var väl för man gick och la sig tidigt igår. Nu har Isabelle och Linnéa vaknat, så dom är bytta på och ligger just nu och slår alla sina leksaker i golvet. Morgonlugn, vad är det?

Om en vecka är det första advent. Inte klokt vad tiden går fort! Är fortfarande på jakt efter en specifik adventsljusstake, hittar den inte någonstans. Eller jo, hittade en igår på nätet, men kommer aldrig hinna få hem den innan nästa söndag, suck.. Så det blir väl till att leta nytt.

Idag ska jag ut till gamla lägenheten och börja städa, har dragit på det så länge men nu måste det bli gjort. Jobbar hela veckan förrutom på tisdag, så det är idag och tisdag som gäller. Men det ska bli skönt när det är klart, sluta fundera på det. =) Då kan vi ta tag i att börja fixa iordning hemmet här. Ska leta efter en köpmandisk som ska bli ommålad och pryda ena väggen i vardagsrummet. Men dom verkar vara populära, dom försvinner i samma veva dom kommer upp på blocket, suck... Men skam den som ger sig!

Ang. biverkningar och så där av vaccinetionen så har vi haft tur tror jag. Flickorna märkte inte av någonting, dom verkade inte ens ha ont för inte ett enda gnäll kom från dom. Jag har haft ytterst lite ont i armen, känts som träningsvärk, och Pontus hade bara lite ont i torsdags kväll.. Och William hade ju lite mer ont i armen, men det höll bara i sig en halvtimme. Jag som var så orolig för biverkningarna =) Var helt inställt på att flickorna skulle få hög feber och vi skulle ha såååå ont i armen som alla snackar om. Bullshit =)

Nej ni, nu vankas det mer kaffe, sen har jag en stooor strykhög att ta hand om innan William kommer upp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0