I valet och kvalet

Vi vet fortfarande inte om vi ska vaccinera flickorna eller ej.. Men det lutar nog åt att vi gör det. Hoppas på att få tag i vår läkare på barnkliniken idag och rådfråga lite.

Idag är det jobb igen, fast bara en butik. Efter det blir det storstädning här hemma. Känns som att det behövs. Sen har jag lovat William bus att vi ska åka buss oxå =) Så det blir ett besök hos mamma och pappa.
Imorgon kväll är det utvecklingssamtal på dagis, så då kommer mamma och pappa ut hit och passar barnen så länge. Ska bli spännande att få veta om William sköter sig eller ej ;) Nog för att jag tror att han gör det, men ändå, haha..

Nej ni, nu ska jag ta mig lite kaffe och titta på Bompa med William.

Kommentarer
Postat av: linda

jo vi var väldigt osäkra vi skulle inte ens vaccinera oss själva först men sen såg vi att fler o fler blev drabbade, så då tänkte vi att vi vaccinerar oss för felicias skull för skulle någon av oss bli smittad o sen smitta henne vet man ju inte hur pass bra hon skulle klara det eftersom hon aldrig varit riktigt sjuk.. så det var mest därför o därför vi valde att vi ska vaccinera henne också, för att minska risken att bli sjuk.

2009-11-18 @ 10:47:34
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0