IKEA

I veckan (troligtvis på torsdag) åker jag, mamma och William bus till Ikea och shoppar lite. Blir lite julklappar och julpynt till hemmet! Finns mycket mer jag med skulle vilja ha därifrån, men det får allt vänta till efter jul =)

Ska strax gå och sova, känner mig helt slut i kroppen idag. Kan vara efter allt slit med att städa köket i gamla lägenheten? haha.. Ja vem vet. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk bara, har inte riktigt tid med det =) William hade feber ikväll, 39 grader.. Men den gick snabbt ner efter alvedon och sen var han skitpigg och skulle INTE sova. Så undrar sa flundra om det var feber, eller om han var lite varm efter allt bus och stök, + att han hade en tjocktröja på sig. Kanske var vi lite snabba med alvedonen, men men. Det visar sig imorgon om febern sitter i då.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0