Jag efterlyser...

...lite snö tack. William vill åka pulka!
Hoppas det iaf kommer innan jul, men man vet ju aldrig nu för tiden. Vintrarna blir bara senare och senare.

Om en timme ska jag och William åka och plocka upp mamma, sen bär det av till barnkliniken. William ska på återbesök idag. Får se om han får åka till dagis sen efteråt eller inte. Beror på vad klockan blir!

I helgen ska jag försöka ta mig ut till gamla lägenheten och börja städa. Men det tar emot. Flyttstäda är ju inte alltför roligt =) Snälla mamma hjälper till iaf, vad skulle vi göra utan henne (och pappa)? Dom ställer alltid upp för oss och barnen. Riktiga dröm föräldrar/svärföräldrar/mormor&morfar.

Nehe, nu sjunger Linnéa innifrån sovrummet, tror det är dax för ny blöja och lite välling =)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är bra här med. Lite snorigt och så bara..

Har dom små börjat gå eller så än?

Kram

2009-11-13 @ 08:35:33
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0