Jävla pissväder

Hur länge ska det här fortsätta?? Det regnar, regnar, regnar... Och blåser.. Det är snart december, så nu vill vi gärna ha lite snö här. Det har inte vart många soldagar denna höst, suck och stön..
Ja det vart lite gnäll nu så här på morgonen, men kan man bli mer än deprimerad av det här vädret?

Ska snart gå in och väcka William och se om han har någon feber. Tror mer på att det var efter allt bus igår, för han har inte vart varm inatt. Så då kan nog lillfisen gå till dagis iaf. Han blir ju helt förkrossad om han inte får det. Haha. Skönt att han trivs så bra på dagis.

Jag mår oxå bra idag. Mådde ju inte helt hundra igår, men det var som bortblåst igår när vi skulle lägga oss. Tack och lov. Som sagt, jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Kommer jobba som en dåre denna vecka, så är det ju slutstädning av gamla lägenheten som måste fixas. På tal om jobb, det ska bli spännande att öppna min lönespec idag, om den kommer. Hoppas jag blir förvånad denna månad oxå! =)

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0