Nu är sprutorna tagna



Så, nu är det gjort!
Tror de flesta vaccinerade sig i förrgår och igår, för det gick riktigt fort för oss.
Vi var där vid 15.45. 16.15 så var dels Isabelle och Linnéa, men även jag och Pontus vaccinerade.
Än så länge har vi inte biverkningar. Inte en enda känning faktiskt. Flickorna ligger och busar så glatt på golvet så dom kan inte heller känna av speciellt mycket just nu.
Men när William tog sin spruta, tog det 8 timmar innan han fick ont i armen, så vi får väl se! Det blir väl en helvetes natt då =)
William sover iaf hos mormor och morfar inatt, om nu flickorna får feber och ont.

Nu ska jag fixa till nån mat åt mig och hjärtat, sen är det dax att lägga flickorna för natten!


Kommentarer
Postat av: emelie

ne han har inte reagerat någonting som tur va=) men ont i armen hadde han i natt men det va inte så farligt han somnade om=)'



hoppas ni oxå slipper=)

2009-11-19 @ 19:03:57
URL: http://william070627.blogg.se/
Postat av: linda

Felicia tog i låret och hon har inte reagerat nånting hon verkar inte ens öm så det är skönt :)hoppas ni alla klarar er utan att bli dåliga!

2009-11-19 @ 20:02:55
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller tummen för att ni ska klara er från biverklingarna. saknar dig också gums<! måste ses snart. puss hellon

2009-11-19 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0