Nu har vi jul här i vårt hus

Gokväll!
Ett par dagar sen, tiden har bara runnit mig ur handen.. Har jobbat som en dåre, idag fick jag jobba 10 timmar, phu.. Men det är klart man ställer upp när folk är sjuka. Det hoppas jag jag får igen nån gång ifall jag blir sjuk =)

Lite julpynt kom upp igår iaf...


Köket då givetvis


En stjärna fick pryda vardagsrumsfönstret


Och en stjärna i Williams rum


Blixten McQueen pryder ena väggen i Williams rum,
behöver jag säga att han älskar det? =)

Fick upp en adventsljusstake i flickornas rum oxå, men dom hade somnat så klart när jag gick runt och fota. Så det får ni leva utan =)
Nu ikväll ska ljusstaken rotas fram, så vi kan tända ljus till frukosten imorgon.

Måste skryta lite oxå, gjorde en grymt god kebabgryta igår till middag, den gick fetinghem både hos Pontus och William =)



Lite text då? Har som sagt jobbat en hel del. Även imorrn.
Nu sitter jag och zappar runt på tvn, försöker ta mig ork till att ta tag i strykhögen som står och väntar på mig haha.. Pontus är hos sin bror och dricker lite öööl, så det är så lungt här =) Barnen sover som grisar, och det gör väl jag oxå snart antar jag.

Avslutar inlägget med en bild på stackars Linnéas fläskläpp hon fick här om dagen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint rum William har :)

2009-12-01 @ 10:43:59
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Cecilia - gravid i v.35

Vilket härligt rum er lillkille har!

Vad roligt att du lämnade ett litet spår, det är alltid skoj att kunna kika tillbaka i andras bloggar:)

2009-12-01 @ 15:21:34
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Vad mysigt ni har det hemma!

KRAM



Ps. Dela gärna med dig på kebabgryta-receptet ;)

2009-12-02 @ 17:50:00
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0