Över alla hinder


Om syrran ligger i vägen får man göra det som behövs ;)
Det är Linnéa bus som klättrar över stackars Isabelle.


Godmorgon!
Här sitter jag och myser, har tänt massa ljus i fönstret i mina nya (nåja, ett par veckor gamla) fina ljuskronor. Det är fortfarande mörkt ute, vintern är på ingående.
På tal om jul, nu är det så gott som bestämt att vi blir här allihop i jul. Härligt! Så nu är det till att börja planera. Tiden går ju fort, så snart är den här, julafton.

Nehe, nu hinns det inte med att skriva mer. Hör att William bus håller på att vakna, ska gå in och mysa lite med honom innan han bestämmer sig för att gå upp =)


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Gud så skönt att få fira jul hemma. Vi ska vara hos farmor en dag och mormor en dag. Men nu har jag sagt att det är sista året vi åker någonstans...



Kryper bägge brudarna nu?? De växer så otroligt fort =) Lite häftigt att de är födda samma dag :)



KRAM

2009-11-07 @ 09:44:10
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hallå!

Hur är det med er?

Det där med att klättra över den som är i vägen känner jag igen. Gabriel gör så hela tiden på stackars Sofia :-)

Hoppas allt är bra.

Kram

2009-11-11 @ 09:20:49
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0