Sammarbete med Småtting.se

Jag har inlett ett sammarbete med Småtting.
Så då och då kommer det dyka upp lite inlägg om dem och deras kläder, och kanske även i framtiden lite skojiga tävlingar hos dem!

Företaget drivs av Helena och hennes man Johan, och deras målsättning är bra personlig service samt snabb leverans.
Just nu har de märken som bl.a. Plastisock, Nanoou, Moonkids, MALA, Katvig och IdaT!
Kika in i webbutiken och titta på alla underbara kläder!

(Klicka på bildlänken högst upp i vänstermenyn, så kommer du direkt till butiken)


Kommentarer
Postat av: linda

Gud va skönt och höra någon mer som känt så.. för så kan jag känna nu att jag njuter inte alls lika mycket som med förra det är inte alls samma känsla allt känns bara mer besvärligt, och när folk ska ta på magen vill man bara springa där i från, så var det inte alls första!

Men skönt och höra att det släppte för dig, hoppas det gör det hos mig med så jag kan ta vara på stunden :)

2009-11-16 @ 09:33:18
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Karin

Går du i öppna förskolan i tomas kyrkan? Vi bor i fröslunda :)

2009-11-16 @ 13:36:43
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Karin:

Nej, vi går inte på någon öppen förskola än.

Kom inte in på din blogg för att kommentera där, den var lösenskyddad idag =)

2009-11-16 @ 21:34:56
URL: http://mallemu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0