Städning och shopping

Har vart ute en sväng i gamla lägenheten med mamma och städat. Eller ja, vi kom inte så långt. Vi kom på att vi bl.a. glömde pall, fönsterputs och en hink, så det ända vi gjorde var att skura badkaret, sen åkte vi till Tuna park haha.. Så kan det gå.
Dom reade ut mycket på Name it, halva priset, för dom ska byta ägare. Så jag fyndade lite julklappar till tjejerna =) Så fynda jag kaffe på coopen oxå, 3 för 49, inte illa!

Ja det är vad som hänt hittils idag. Pontus åkte precis för att hämta William på dagis, jag sitter och tittar på flickorna som härjar på golvet. Linnéa ställer sig mot ALLT nu, på gott och ont. Hon ska klättra upp i gåstolen själv och ja, det slutar ju inte alltid bra. Isabelle har fått upp farten vad gäller krypningen, och hon börjar smått att ställa sig på knä mot babysitters och tvbänken. Hon hakar sakta men säkert på sin lillasyster =) Dom har börjat "prata" så mycket nu oxå. "ma-ma-maaa-ma och ba-baaa-baaa bl.a. Blåsa bubblor och sånt där är oxå väldigt kul tycker dom och skrattar högt åt varann, tossorna.

Nehe, kaffe tack!

Kommentarer
Postat av: linda

Hm, vad konstigt.. ifs är jag nästan aldrig inne på msn för jag glömmer alltid bort att logga in.. men har du bilddagboken eller facebok?=) jo det är bra med oss, eller njae nu tog jag i lite, felicia stackarn är förkyld och jag känner mig halvt mördbultad efter att jobbat .. hur är det med alla er?=)

2009-11-24 @ 18:11:13
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0