Sugen..

Är så in i bomben godissugen.. Haha... Så kan det gå. Pontus och William är en sväng hos hans pappa. Får nog ringa och be dom köpa med sig en påse hem =)

Efter lunch och alla måsten så tog jag och William bussen in till stan. Mötte upp mamma så knallade vi runt lite och kikade. Mamma köpte lite saker till barnens kalendrar. Jag passade på att handla hem lite mat oxå, det började sina i kylen.
När vi kom hem (snälla pappa skjutsade hem oss, orkade inte ta bussen när alla skolbarn ska hem osv, haha) åt vi middag och nu är som sagt pojkarna iväg. Flickorna sover en liten powernap, ska strax ta och väcka dom. Men först ska jag hänga tvätt.

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: emelie

ja han går i lagrådsgatan dom är ganska bra där.. men jag tycker personligen inte om fröknarna på min avdelning får ingen information alls.. man måste hela tiden fråga ut dom.. men annars är det super och william trivs jätte bra där.. ja han har somnat nu får se om han vaknar senare och har ont i armen.. fy vilken kö det va till vaccineringen men det gick otroligt fort..

2009-11-18 @ 20:34:04
URL: http://william070627.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Kan man vara godissugen med ditt jobb? Och har man inte alltid godis hemma då, haha?

2009-11-18 @ 22:25:54
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0