Utvecklingssamtal

Godmorgon!
Inatt har vi klarat oss från biverkningar! Jag har lite ont i armen bara, känns som jag fått en rejäl smäll av nån, värre än så är det inte. Flickorna har inte visat några tendenser på ömhet ens, har klämt och känt där sprutan togs, men ingen reaktion. Skönt!

Det var tur att jag inte kände av det mer, för idag är det jobb på schemat. Har en butik nu vid 9, sen inte förrän i eftermiddag. Så emellan det blir det att handla hem lite mat och så där. Så ska vi hämta ut paketet som kommit från Jotex! Lite julgardiner, och även gardiner och lite plock till flickornas rum. =)

Igår kväll var jag på utvecklingssamtal på Williams dagis. Vår kille är såå duktig =) Fick höra att han är alla fröknars gullegris, och att han alltid är så himla glad. Det värmer i mammahjärtat =) Hon visade massa pyssel dom hade hållt på med, bl.a. skulle dom klippa efter olika mönster, och rita efter linjer. Han hade vart så duktig! Och, han blir nog vänsterhänt! Precis som mor sin. =) Fick oxå höra att hans tal är något utöver det vanliga för en 2-åring, han har ett väldigt stort ordförråd och pratar tydligt och klart. Kul att höra! Här om dagen räknade han högt till 10, utan hjälp, hur normalt är det lixom för en 2-åring? =) Ja, det blev lite skryt där hehe..

Nu ska jag pussas lite med Linnéa som ligger och myser framför tvn.
Hoppas ni får en fin fredag!


Mamma och pappa är så STOLTA över dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: lisette

ska med skryta lite.. :D

loke räknade till tolv innan han var två. han har med jättebra ordförråd. både positivt och negativt...

2009-11-20 @ 19:14:16
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

vad duktig han är! (:

min systerson är också sådär "översmart" eller vad man ska säga haha ;P

han blir två om en vecka och pratar helt rent, kan räkna och läsa så man blir ju fasen rädd, haha!

2009-11-21 @ 17:58:44
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0