Vaccination på schemat

Godmorgon!

Inatt sov flickorna hela natten! Det var länge sen, så det var grymt skönt att äntligen få känna sig någorlunda utvilad. 19.30-6.30, sömntutor =)

Jaha, idag står vaccinationen av Isabelle och Linnéa på schemat, kan inte hjälpa att jag ändå är lite nojjig. Är det rätt val? Men det känns som det.. Om vi skulle strunta i det och dom skulle blir riktigt sjuka i grissjukan, då skulle vi ångrat oss, det vet jag. Det kan ju bli hemska följder med lunginflammation som följd av influensan.. Nej, det känns som rätt val, även fast (som jag skrev) jag fortfarande är lite nojjig..

Pontus är och lämnar William bu spå dagis nu, sen skulle han upp och ta en kaffe hos sin mormor. Jag ska påbörja strykningen av hela veckans tvätt = inte kul för fem öre. Men det måste ju göras, och ju längre jag drar på det desto mer stryktvätt blir det ju, haha..

Nehe, först lite kaffe, så ska jag titta runt lite på nätet efter en ljusstake jag vill ha till köket. Första advent om 1 1/2 vecka!

Ha en toppendag!



Kommentarer
Postat av: emelie

:) jag tror jag skulle råda till att åka dit lite senare de va lite folk när vi va klara.. men massor när vi kom så jag tror det är många som tänker så.

2009-11-19 @ 12:37:12
URL: http://william070627.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är svårt att svara på för hon fick en tand idag. Hon är trött bara.

2009-11-19 @ 15:42:52
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0