Lite sovmorgon

Godmorgon!

Hade tänkt åka och börja jobba innan vi ska till VC, men snälla Catta börjar själv, så jag fick lite sovmorgon. Så ska inte dit förrän efter VC. Skönt! Det kan behövas, för den här helgen kommer det bli mycket jobb. Ska tillbaka ikväll och köra ett plock, sen jobbar jag imorgon och på söndag.

Imorgon kommer min kära bror och Sara hit, vi ska käka lite och umgås. Barnen ska sova hos mormor och morfar, om ni inte ögoninflammationen blir värre. För deras skull hoppas jag det försvinner nu, på en gång. Kan inte va kul när det irriterar i ögonen.

William har blivit jätteduktig med pottan. Nästan varje gång man ska byta blöja vill han själv sätta sig på pottan. Sen blir han överlycklig när det kommer lite där i, haha. Att det går så otroligt bra, kanske beror på att vi helt låtit honom avgöra när det är dax att börja med pottan? Vi har inte själva pottränat honom, utan det har vart på hans villkor.

Nej, nu ropar flickorna att dom vill komma ut och busa på golvet, hihi.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej! jaha oj, ja det var lite tröstande och höra för jag är jätte rädd för det kommer bli dubbelt så svårt med grav kilona denna gång än förra, men efter du skrivit det där så är det ju inte omöjligt att det kanske inte är så svårt ändå, bara vänta o se =)

Söta små barn du har =)

2009-10-30 @ 07:29:05
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0