Lördag kväll

Denna dag har gått fort, sjukt fort.
Började med att jobba fram till ca 13.30. Åkte därefter ut till mormor och morfar och hämtade hem vår gräsklippare, nu får vi ju användning av den igen =) Lånade deras slagborr oxå, och så fick jag min gamla Bob, hehe. Se vad William bus tycker om den nu i vinter!
Iaf, sen bar det av hemåt för lite lunch, sen tog vi en långpromenad hela familjen. Det var riktigt skönt, både för barnen och oss!

Nu sitter vi och tittar lite på fotbollen, eller rättare sagt, hjärtat tittar på fotbollen, jag sitter här vid dumburken. Det där med fotboll intresserar mig inte så mycket, konstigt nog, med tanke på att jag spelade fotboll förut.

Isabelle har börjat ställa sig på alla fyra nu, så hopas hon kryper/ålar snart för hennes egen skull. Hon är så himla frustrerad över att Linnéa tar sig framåt och inte hon, stackarn.

Det börjar arta sig här hemma oxå! Hämtade hem hatthylla och skobänk från Catta idag. De ska slipas och målas vita samt sandpappras (haha, vilket roligt ord. Heter det verkligen så?) lite, så fort tillfälle ges. Nytt (inte NYTT, men nytt för oss hehe) köksbord har vi oxå, även det från Catta. I love it!
Ska dra på loppis nån dag och se om man hittar nått roligt att renovera lite. Skulle vilja ha nått virinskåp till vardagsrummet. När vi ändå är igång vill jag ha ny soffa oxå, ny säng och ny TV. Tänk om man kunde vinna på lotto eller nått =)

Nu ska jag ta och klicka runt lite på blocket.
Hoppas ni får en trevlig lördagkväll


Kommentarer
Postat av: Kimberly

Rösta på mig så jag har chansen att vinna biljetter till blog awards 2009, tar inte mer än 1 minut. http://www.tv4.se/1.1173520?i=76 de utser en vinnare på måndag .

tack för ditt stöd :)

2009-10-11 @ 15:27:27
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0