Papper hit och papper dit

Godmorgon!

Hm, igår hade jag 49 stycken fler läsare än vad jag brukar, vad var det som var så intressant igår? =) Nej, ibland komer såna där toppar, med en hel del fler läsare är vad jag i snitt har per dag. Skulle va kul att veta vilka ni är och hur ni kommit till bloggen =)

Sitter och fyller i massa papper nu. Bl.a. om Williams omplacering av dagis, och ansökan till Isabelle och Linnéa. Känns lite lustigt att prata dagis när det gäller dem 2, dom är ju fortfarande mina bäbisar. Men tiden går fort! Och eftersom det är en himla lång kö till detta dagis, så ställer vi dom på kö redan nu, trots att vi inte vill ha plats förrän i augusti.

Nåväl. Idag ska jag jobba lite, bara en butik iof, men det är alltid nått =) Sen blir det hem och ringa lite viktiga samtal oh skriva klart alla papper.

Förresten, på tal om nått HELT annat, vi var och kika på nyöppnade Jula här i stan i torsdags, jag och hjärtat. Kom och tänka på det när jag såg Jula-katalogen här i fönstret, hehe. Iaf, det var väl helt okej. Lite rörigt bara. Men personligen tycker jag att dom kunde smällt upp IKEA istället!! Det finns ju K-rauta här, dom har ju typ samma utbud som Jula. Ja, ne, jag vet inte.

Nu ska jag sluta svamla och gå och byta på Linnéa. Hon ligger och sjunger i sin säng.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag smyger in, men det vet du ju :)



Affe är också i dagiskö, till 1 september 2010 ;)

2009-10-13 @ 17:46:16
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0