Rörigt är väl bara förnamnet

Godmorgon!

Flytten har gått kanon, tack alla underbara som hjälpte till, både med flytt och passning av barnen.

Här är allt en himla röra just nu, målaren är här. Vi ska få tapetserat i 4 rum och målat i badrummet. Lite så där småjobbigt när man har 3 barn hemma haha. Och vädret igår var ju inte det bästa, blåste storm typ, så vi kunde ju inte hålla till så mycket ute så målaren fick arbetra ifred. Well well, nu är William på dagis iaf.
Flickornas rum är färdigtapetserat, likaså Williams rum och hallen. Spacklet sitter här i vardagsrummet och väntar på att få slipas, sen åker tapeterna upp här. Och imorrn ska badrummet målas. Ska bli riktigt skönt när det är klart, vi bor i en kappsäck just nu känns det som. Vårat blivande sovrum är just nu proppfullt med alla kartonger och så. Och det jävliga är att vi inte kan börja packa upp förrän målaren är klar, eftersom han håller till i alla rum utom just det rummet. Så jag är lite rastlös, bara sitta här och se alla kartonger och inte kunna göra nått. Men, det är väl så det ska vara haha..

Lägenheten är iaf superysig, och barnen trivs kanon. Det var det jag var orolig för, att barnen inte skulle trivas. Men vem trivs inte här =)

Ne, lite disk och tvätt kan jag nog allt få fram iaf.

Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus, vännen! underbart det låter:) jag längtar tills vi flyttar till vårt eget också... dina barn är underbara som alltid, krama om dem från mig! kramar/helene

2009-10-09 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0