The D-day

Godmorgon!

Pontus har precis vart och lämnat William på dagis, fick bylsa på honom ordentligt med kläder för det är ingen värme ute precis. Frost på bilarna är det på mornarna, fy fan..
För 2 år sen, sista året jag hade hästarna, så minns jag att dom gick ute på bete till sista oktober för det var så himla varmt. Nu är det 1 oktober och det är svinkallt. Vädret är lustigt. Samma år då (2007) fast på våren, SNÖADE det i maj! Ja, det är lustigt allt...

Ska avnjuta lite frukost, sen ska vi börja skruva ner hyllor och så. Pontus ska snart åka och hämta släp för kl 12 börjar vi köra kartonger. Sen ikväll ska flickorna sova hos mormor och morfar, så ska jag, hjärtat och Wille köra lite mer småsaker. Sen går den stora flytten av stapeln på lördag.

Nåja.
Igår kväll tittade vi på den andra Johan Falk filmen, såg den första i måndas. Dom är riktigt bra, och jag kan verkligen rekommendera dom för de som gillar Beck och Wallander. Samma skrot och korn, om inte något lite bättre?
Den tredje filmen (av totalt 6) kommer tydligen nästa vecka.

Nehe, nu har jag inte riktigt tid att sitta här längre =)
Ska som sagt få i mig lite frukost, sen sätta fart.

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en ny spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..en med chans att vinna presentkort från en underbar present/ inredningsbutik :)

2009-10-05 @ 20:47:30
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0