2,9 grader

godmorgon!

Burr, 2,9 grader visade termometern när jag klev upp vid halv 7! Lite ångest får man, värmen kunde gärna fått stanna ett litet tag till.

Finns inte så mycket tid för bloggandet längre, det är mycket som händer hos oss nu =) Mer om det i ett senare inlägg, alla barn är vakna så det är full rulle här.
Men jag ska bli bättre, så fort allt lugnat ner sig.

Vi och barnen mår super i alla fall. Linnéa har börjat hasa/åla sig bakåt, haha, så söt. Dom sitter stadigt båda två, och växer bra enligt deras egna kurvor.
Williams trots tror jag har lättat lite, han harvart underbar ett par dagar nu, inte alls sånt himla humör han haft ett bra tag nu. Han har faktiskt lyssnat när man säger nej första gången =)

Så har dom bytit dagar på dagis oxå för alla 15-timmars, nytt från den här veckan. Så William blev lite chockad igår när vi skulle gå till dagis på en fd "inte dagsis-dag" haha.

Nehe nu svamlar jag bara. Ska ta och byta om på kottarna, och örja förbereda frukosten!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0