En typisk höstdag

Burr, svinkallt ute, det är mulet och det blåser. Fy fan!

Nu är William buse på dagis, han fick komma lite senare för han ville ha lite sovmorgon ;) Inte undra på det, det var en liten jobbig kväll för honom igår, tungt att andas igen. Men igår hjälpte medicinen hur bra som helst, vi hann använda den innan det blev för jobbigt. Skulle haft honom hemma idag, men han var pigg som en mört när han vaknade och tjatade om att gå till dagis. Vad ska man göra? hehe.. Om inte annat får vi ju hämta honom tidigare, det är ju inte så långt ;)

Så nu ska jag packa några kartonger innan flickorna vaknar tänkte jag.
Pontus är och fortsätter med bilen, måtte den bli klar idag, tycker synd om grabbarna som sliter så med det där åbäket.

Just ja, handlade första julklappen i helgen,haha. Inte illa. En jättefin pyjamas till William. Men ska byta den, för när jag kom hem såg jag att det blivit ett jättefult hål efter larmet, suck.
På tal om julklappar, snart är det fan jul. Det går fort. Vi funderar på att bjuda över släkten till oss, istället för attåka runt först till mormor och morfar och sen till farfar. Roligare om alla är på samma ställe ju =) Men tror inte Pontus mormor orkar åka, så henne får vi ju titta up till på dagen som vi brukar. Men vi får se. Då ska man ju stå och laga massa mat och grejer, mindre kul haha.

Nehe, nu ska jag sluta svamla oh sätta fart här.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad roligt att bjuda hem alla :-) Synd vi bodde så långt bort !!



Jag har redan handlat 4 julklappar till Elliot ha ha !! 2 st av dom är filmer från programmet "I drömmarnas trädgård" som går på barnkanalen. Han ÄLSKAR det programmet ! Helt tokig i Upsy Daisy, Makka Pakka och Iggle Piggle :-)

2009-09-22 @ 10:12:02
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0