Hej skuggan

Hej!

Idag behagade William vakna tidigt! Fast, det var faktiskt Isabelle som väckte honom.

Måste berätta vad som hände igår kväll, haha.
Jag stog och blandade Williams välling, han stog bredvid mig i köket. Plötsligt hör jag "nej, nej, neeej, bort!" det lät som det inte var långt till gråten. Frågade William vad det var, och han pekade på sin skugga, hehe. Berättade för honom att det inte var nån fara, att skuggan var snäll och att mamma oxå har en skugga. Då tyckte han det var skitkul och sprang runt och "busade" med skuggan och ropade "Hej skuggan!". Sen tog tröttheten över och han blev återigen rädd för skuggan. Lilla hjärtat, allting var så himla komiskt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tänkte försöka rensa ut lite i garderoberna. Kasta gamla gardiner och så, sånt som man aldrig nånsin använder. Varför ska man flytta runt på sånt?
Så hopasvi att hjärtat blir klar med bilen, eftersom det nog är sista dagen idag att använda verkstan. Det hade inte gått så bra igår kväll, en mutter som inte ville lossna, stackarna.

Ne, testar och ser om det går att lägga upp bilder idag, det har strulat som sjutton när jag ska göra det.




Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Hihi, vad sött att vara rädd för sin egen skugga :)

Tjejerna växer så det knakar ser jag. Kul att de är så olik varandra =)

2009-09-21 @ 23:08:19
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0