Många tänder

Gokväll!

Jag och hjärtat har goat ner oss i soffan och titar på nån film på 6:an. Rolig är den iaf =)
Barnen sover som stockar. Tidigare idag var vi hos mormor och morfar, Pontus hjälpte morfar och morbror att riva taket, dom ska lägga nytt tegel imorgon. Under tiden var jag och mormor inne med barnen, Engla var där oxå.

Har blivit dålig på att uppdatera bloggen, men det är mycket nu. Dagarna tar slut så fort!

William fick sin 17:e tand den 27:e. Och Linnéa har fått två stycken! Den första dök upp i lördags (29:e) och den andra idag. (Ang. datum och så, så är det för min skull jag skriver det, så jag kommer ihåg, för jag är säker på att det inte är speciellt intressant för er hehe)

Imorrn ska vi till BVC med flickorna, 6månaders kontrollen, hoppas det går bra!

Nehe, nu kallar sängen! Godnatt 

 


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Jättefin blogg! =)

2009-09-03 @ 13:00:09
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo det är ganska bra här. Dom små snorar lite båda 2 men läste att det kunde bli så om det var tänder på G så kanske är det på gång. Sofia har ju inte fått någon ännu och Gabriel har bara 2..

Hur gick det på BVC? Hur stora är dom nu?

Hoppas ni har det bra. Kram

2009-09-03 @ 20:57:46
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0