Pantknappen

Vilken knapp trycker du på när du pantat klart? Tar du pengarna själv, eller trycker du på biståndsknappen?
Med handen på hjärtar tar jag oftast pengarna själv, har tryckt på bisåndsknappen några gånger bara. Dåligt? Ja, kanske. Vad tycker du?

Sitter här och väntar på att barnen och Pontus ska vakna. Även fast det är väldigt skönt den här stunden på morgonen då man är helt själv, är det nästan ändå lite för tyst haha.

Idag har vi inga planer alls, lite trist ändå. Skulle vilja åka till Parken Zoo eller nått, men vet inte om vädret tillåter det. Vi får se hur dagen utvecklar sig helt enkelt =)

Ne, känns inte som jag har så mycket vettigt att skriva, bjuder på lite bilder på barnen istället!

   
   

   

   


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Helt ärligt så tar jag pengarna själv. Någon gång (om det varit typ några kronor) har jag tryckt på gröna knappen!



Fiiina bilder, dina barn är sjukt söta, vad tjejerna växer :)

2009-09-09 @ 20:08:58
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Tezz

Kan inte säga annat än att jag tar pengarna själv, dåligt, kanske... Men ofta lägger jag ner pengarna i barnens spargrisar och de blir så glada så vill lixom inte ändra på det.

2009-09-14 @ 09:30:30
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0