Söndag kväll

Skrev ett låååångt inlägg igår men det försvann när jag skulle publicera det, morr!

Vi mår bara bra iaf, barnen växer och står i. Isabelle har örat hasa/åla bakåt och Linnéa kryper nog för fulla muggar snart. Hon trycker in benen under magen och försöker ta sig framåt, gullungen.
William ska strax bada, det är fotografering på dagis imorgon =)

Annars är det packning som gäller här, dagarna går så fort och snart är det dax för flytt!

Just ja, idag var vi uppe hos Pontus mormor, hon fyller år idag! Det vart gott fika och trevligt prat.

Denna vecka ser jag fram emot ett paket som ska dimpa ner i postlådan, dessa underbara mössor väntar jag på!


Det är Lina som sytt dom, och dom är underbart fina! =)

Nehe, nu hör jag en mindre glad Linnéa ligga och ropa på sin mamma.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Malin!



Kul att kika in hos dig lite! Mysiga barn och mysig blogg! :) Mössorna är på väg, de postades idag så jag hoppas de dimper ner hos dig i morgon!



Ha det gott!



Lina



2009-09-21 @ 20:35:18
URL: http://www.appelpappeldesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0