Ett nytt år

Gokväll!

Vet inte, har inte så stor blogglust längre.. Beror inte så mycket på att jag inte har nått att skriva, för det har jag haha.. Men har inte så mycket tid nu när jag jobbar heltid, all ledig tid ägnas åt barnen.

Vi mår bra iaf! Barnen växer och står i. Linnéa har hunnit fått 6 tänder, och idag fick Isabelle sin 3:e. Dom har blivit otroligt stadiga i benen, går längs med möblerna och så. William kan ju redan gå, haha, men talet utvecklar han bannemig varje dag. Nu är det långa meningar som gäller. Och han har blivit ännu mer pysslig (om det nu är möjligt?). Hans favoritsysselsättning för tillfället är att laga låtsasmat, allt ska va på låtsas, själva maten oxå. Sen kommer han och bjuder en, och man måste äta tills han säger att man är mätt haha.. Gullungen.

Jaha, nu bestämde sig tydligen William för att han INTE skulle sova. Förstår inte, han har blivit så trotsig på kvällarna. Förut somnade han jämt vid halv 8. Nu, ja det är ett mysterium. Vi försöker och försöker med ALLT, men det slutar med att han somnat utmattad nångång mellan 21-22.30. Hur kul är det? Man vill ju gärna ha lite vuxentid på kvällen, det är ju enda tiden på dygnet man kan. Någon som har nått tips? Jag tar tacksamt emot..

Nehe ni, nu ska jag försöka få ungen i säng, sen fortsätta på min bok - När jag hör din röst.

Kommentarer
Postat av: ToniLoves (a lot) - Virrig 2barnfarsa

Charmig blogg, återvänder garanterat :D

2010-01-07 @ 01:19:33
URL: http://toniloves.milliez.nu
Postat av: Jonna

Japp, med svensk text dessutom ;)

2010-01-07 @ 09:38:21
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: ToniLoves (a lot) - Virrig 2barnfarsa

Hoppas att blogglusten återkommer snart :D

2010-01-07 @ 23:59:07
URL: http://toniloves.milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0