Tjoho!

Nu har vi alla fått känt på lite sjukdom i olika grad..
Började med William magsjuka, stackars. Lagom till han blev frisk åkte Pontus på nån superdundermegahuvudvärk i lördags som höll i sig hela dagen. I söndags vaknade jag med halsont och huvudvärk. Vilket blossade ut i halsfluss och hög feber, suck.. Var hos läkaren i måndas och fick pencillin, så har jag fått legat nerbäddad hela veckan. Attans vad mycket jobb jag missat nu, en hel vecka... Inte bra. Och jag blir så otroligt rastlös när jag är sjuk, vill pussa på och busa med barnen, men nej nej. Dom har fått hållits borta från mig så gott det går och peppar peppar verkar jag inte ha smittat dom. Men Isabelle och Linnéa har vart förkylda hela veckan, snoriga och hostiga. Ja, det är väl så här i vintertider? =) Det bara går runt runt runt.

Idag är jag iaf relativt pigg, har orkar städat och så. Antibiotikan har börjar gjort susen och det gör knappt ont längre. Blåsorna på halsmandeln är borta och ja, imorrn är jag väl frisk? =) Det får jag verkligen hoppas för på lördag är det kryssning!! Jag, hjärtat, Dennis, Linda, Johan och Jessica ska ut och gunga med Galaxy, ska bli väldans trevligt.

Nehe, nu ska jag ta mig en dusch och spola av mig lite sjukbasiller.

Ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad kul med kryssning!!! hoppas alla kurerar sig ordentligt nu från magsjuka mm... uschan! pusspuss helene

2010-01-29 @ 11:14:22
Postat av: Madeleine

Hej hej,



hoppas allt är bra i snökaoset!!

Ville bara tipsa om ny tävling hos mig,

- http://www.muppsan.com/2010/01/vinn-valfri-geggamoja-mossa.html



- Ni har väl inte missat dom andra tävlingarna som ligger uppe? - Här hittar ni alla, http://www.muppsan.com/search?q=t%C3%A4vlingsregler



Välkommen in och tävla och lycka till.!!

2010-01-29 @ 12:36:00
URL: http://muppsan.com
Postat av: Therese

Saknar dina uppdateringar...



Kram

2010-02-15 @ 22:11:27
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0